Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

Kain telekung tetamu tak muat, terpaksa ganti dengan…

Kak Mas nak share story Shafinaz. Kalau tengok nama (dalam screenshot. sekarang dah rename), Shafinaz dah membeli dengan Arora sejak tahun 2017 lagi (sekarang 2019). Terima kasih sangat. Besar bagi akak kepercayaan yang awak bagi ni.

Cuma baru tahun ini Shafinaz share dengan akak kenapa selama ni dia beli telekung dari Arora sahaja. Lepas berbual panjang baru tahu story ni…

Di rumah memang ada bilik solat yang khas dan di situlah tersimpannya telekung-telekung khas tetamu ni. Kelengkapan memang disiapkan sebab selalu terima kunjungan dari kalangan teman-teman dan keluarga.

Tetamu Minta Kain Pelekat

CUMA bila tiba waktu solat, yang perempuan ni minta kain pelekat. Yang pelik, bukan satu! Aiikkk…?? Kalau tak silap, yang masuk tadi bertudung belaka. Minta kain pelekat pulak?

Kain Telekung Tak Muat

Baru tahu rupanya kain untuk telekung yang dipakai tu tak muat. Terpaksa pakai kain pelekat yang lebih besar sebagai ganti.

Tak boleh jadi ni. Takkan nak sediakan kain pelekat pula pasni.

Malu juga orang lain solat elok pakai sedondon telekung dengan kain, tiba-tiba kita berkain pelekat.

Kain Telekung Arora: Saiz XXXXL pun boleh sarung!

Lepas kali pertama angkat (beli) Telekung Arora Fashion, dah tak berani pakai telekung lain.

Kain telekung Arora boleh di-ejas sampai akak yang saiz 4XL pun boleh masuk. Tetamu pun tak terasa gemuk bila nak pinjam telekung.

Lebih Baik Dari Sediakan Kain Pelekat!

Kan lebih mudah & murah sediakan Telekung + Kain Pelekat? YA BETUL, kalau perasaan tetamu yang hadir lebih rendah nilainya berbanding kira-kira matematik yang anda cuba buat tu.

(1) Tetamu keluar masuk minta kain pelekat, (2) orang lain pakai sedondon atas bawah, dia pakai kain pelekat pula. Aduhai, patutlah tetamu cepat-cepat nak balik. Lagi teruk tak datang-datang lagi.

Klik button di bawah kalau anda nak dapatkan telekung yang sama macam yang Shafinaz sediakan di ruang solat beliau. Jahitan kemas, 20+ pilihan warna & paling penting, kain yang boleh di-adjust sampai saiz XXXXL.

Dapatkan Akses Produk Digital Dari Serantau Asia Terus Melalui Email Anda.

Produk digital (informasi & aplikasi) yang dihasilkan developer & usahawan dari seluruh Rantau Asia sebenarnya tersohor & dikenali dunia. Kami selongkar, kami bongkar & kami kongsikan hampir setiap minggu. Jangan terlepas!

Share post ini bersama rakan anda
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.